مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مرداد 1395 ساعت 13:312016-07-27پزشكي

مراجعه زنان به دندانپزشکی بیشتر از مردان است


جراح و متخصص بیماری های لثه با اشاره به اینکه بهترین فاصله کشیدن دندان و ایمپلنت حداقل دو ماه است، گفت: افرادی که استعمال سیگار و قلیان در آنها زیاد بوده کاندیدای مناسبی برای انجام ایمپلنت نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر امیرحسین شایگان دبیر علمی پریودنتولوژی ششمین همایش ایمپلنت که با موضوع مهندسی بافت نرم و سخت از 13 تا 15 مرداد در دانشکده پزشکی دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: بهترین فاصله کشیدن دندان و انجام ایمپلنت که حداقل دو ماه بوده البته این مسأله به شرایط بیمار بستگی دارد.

وی افزود: افرادی که مبتلا به دیابت بوده و قند کنترل نشده دارند نمی توان برای آنها ایمپلنت گذاشت چرا که این افراد تراکم استخوان در آنها متفاوت بوده و کمتر است لذا حفره ایجاد شده برای ایمپلنت سبب پوچ شدن استخوانشان می شود.

جراح و متخصص بیماری های لثه ادامه داد: همچنین افرادی که عفونت فک داشته و یا کیست ناحیه فک دارد نباید ایمپلنت انجام دهند و افراد دیابتی تنها به شرط کنترل قند خون این عمل برای آنها انجام شدنی است.

شایگان اضافه کرد: آلیاژ استفاده شده برای ایمپلنت تیتانیوم بوده که این آلیاژ واکنش ایمنی در بدن ایجاد نمی کند و بدن فرد در واقع تحمل پذیرش این آلیاژ را دارا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه زنان به دندانپزشکی بیشتر از مردان است

مراجعه زنان به دندانپزشکی بیشتر از مردان است