مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 09:212016-07-28سياسي

رییس حوزه علمیه جبل النور بهشهر: رابطه مستحکم مردم و روحانیت قابل انکار نیست


رییس حوزه علمیه جبل النور بهشهر گفت: امروز هیچ فردی نمی تواند منکر روابط مستحکم مردم و روحانیت شود و هیچ قدرتی نمی تواند مانعی برای اتحاد آنها ایجاد و یا خدشه ای به آن وارد کند.

- حجت الاسلام سید ضیاءالدین جباری امروز در گفت وگو با خبرنگار " در شهرستان بهشهر با اشاره به تأسیس نخستین حکومت شیعی جهان در مازندران، اظهار کرد: تبرستان در حقیقت پناهگاه امن سادات بوده و پس از ورود علویان به این دیار، شاهد توسعه علوم مذهبی و فعالیت های دینی هستیم.

وی با اشاره به تحکیم روابط عمیق مردم و روحانیت، افزود: فعالیت این حوزه ها از پیش از انقلاب نیز به صورت دائم یا موقت بوده است که برخی از آنها به دلایل خاصی تعطیل شد، اما این مسئله سبب فاصله گرفتن مردم از علوم دینی نشد و در اشرف البلاد نیز با حضور علمایی مانند آیت الله کوهستانی و آیت الله نصیری، شاهد تأسیس حوزه های علمیه برای کسب معارف دینی و علوم اسلامی هستیم.

تولیت و مدرس حوزه علمیه جبل النور بهشهر گفت: آیت الله نصیری از نجف اشرف به روستای متکازین عزیمت کرد که تاریخ آن به پیش از انقلاب اسلامی بازمی گردد و در مکان فعلی حوزه علمیه جبل النور به تدریس مشغول بوده است، اما به ‏دلیل شرایط خاص آن زمان، کلاس ها به صورت مداوم و رسمی برگزار نمی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس حوزه علمیه جبل النور بهشهر: رابطه مستحکم مردم و روحانیت قابل انکار نیست

رییس حوزه علمیه جبل النور بهشهر: رابطه مستحکم مردم و روحانیت قابل انکار نیست