مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1395 ساعت 15:412016-07-28بين الملل

آمریکا مانع بمباران داعش و جبهه النصره می شود


روسیه با انتقاد از ادامه خودداری آمریکا برای خارج کردن گروه های مسلح تحت حمایت واشنگتن از مناطق زیر سلطه تروریست ها در سوریه، اعلام کرد که در نتیجه این رویکرد، - برخی معارضان می خواهند بدون امکان آسیب رسیدن به گروه های تروریستی مانند داعش و جبهه النصره شامل آتش بس شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سرگیی لاوروف امروز (پنجشنبه) با اعلام این موضوع، گفت: آمریکا هنوز برای جداسازی تروریست ها و معارضان پس از برقراری آتش بس در سوریه (از اسفند ماه 94) اقدامی نکرده است.

بنا به اعلام پایگاه خبری وزارت خارجه روسیه، لاوروف افزود: سه روز پیش در دیدار با جان کری وزیر خارجه آمریکا در لائوس، راه های مبارزه با تروریسم و گام های لازم برای مبارزه موثر با آن بررسی شد.

نباید وضعیتی شکل گیرد که در محدوده تحت اشغال تروریست های ضد سوری به اصطلاح گروه های معارض میانه رو باقی بمانند که هم می خواهند شامل آتش بس شوند و هم چنین حالتی را بدون آسیب دیدن به گروه های تروریستی حفظ کنند.

وزیر خارجه روسیه اظهار کرد: از آغاز سال 2016 طرف آمریکایی اطمینان می دهد که گروه های معارض را از تروریست ها جدا می کند، اما تاکنون هیچ اقدامی در این زمینه انجام نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا مانع بمباران داعش و جبهه النصره می شود

آمریکا مانع بمباران داعش و جبهه النصره می شود