مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1395 ساعت 07:402016-07-29بين الملل

شش مسئول برون مرزی کره شمالی اعدام شدند


ظاهرا این اعدام در ارتباط با فرار تعدادی از اتباع کره شمالی به کره جنوبی صورت گرفته که پیونگ یانگ می گوید آنان وظایف خود را به درستی انجام نداده اند - منابع خبری کره جنوبی امروز جمعه اعلام کردند که کره شمالی شش تن از ماموران امنیتی و مسئولان برون مرزی مرتبط با اتباع این کشور در خارج از کشور را به دلیل کوتاهی در انجام وظایف محوله اعدام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ظاهرا این اعدام در ارتباط با فرار تعدادی از اتباع کره شمالی به کره جنوبی صورت گرفته که پیونگ یانگ می گوید آنان وظایف خود را به درستی انجام نداده اند.

اوایل فروردین ماه سالجاری یک گروه 13 نفره از شهروندان کره شمالی که در رستورانی در شهر بندری نینگ بو در چین مشغول به کار بودند، از کره جنوبی درخواست پناهندگی سیاسی کرده اند.

کره شمالی می گوید؛ این افراد که 12 زن و یک مرد بودند نه به خواست خود بلکه به زور به کره جنوبی برده شده اند.

به فاصله کمتر از یک ماه بعد از این ماجرا، سه تن دیگر از کارگران کره شمالی که در شهر شانگشی چین مشغول به کار بودند از کره جنوبی تقاضای پناهندگی کردند که این موضوع باعث شد تا پیونگ یانگ رسما کره جنوبی را به مقابله به مثل تهدید کند.

یونهاپ، خبرگزاری رسمی کره جنوبی امروز در گزارشی به نقل از یکی از شاهدان عینی اعلام کرد که این شش نفر که در مقابل دیدگان مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شش مسئول برون مرزی کره شمالی اعدام شدند

شش مسئول برون مرزی کره شمالی اعدام شدند