مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مرداد 1395 ساعت 14:312016-07-29سياسي

امام جمعه شهرستان نور: نماز جمعه جایگاه ولایت و رهبری است


تریبون نماز جمعه تریبون نظام و رهبری است و تریبون دولت، یا جناح و حزب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرستان نور، حجت الاسلام سیدمهدی امیری ارجمند در خطبه های نماز جمعه در مصلای الغدیر این شهرستان با توصیه به تقوای الهی در سلسله مباحث عفاف و حجاب، اظهار کرد: در آیات سوره احزاب به زنان پیامبر امر شد تا به جزء در زمان ضرورت از خانه خارج نشوند و این امر به همه زنان مومنه تسری دارد که بی دلیل در انظار عمومی حاضر نشوند و در خانه بمانند.

وی افزود: این اعمال نیت پیشگیرانه دارد، اگر زنان رعایت کنند و تنها به ضرورت از خانه خارج شوند هم سلامت جسم و هم سلامت روح دارند، اگر زمان و ضرورت اقتضا بکند، موضوع جهاد و کار باشد خروج از خانه منعی ندارد ولی زنان درون خانه هم مشغول جهاد هستند.

امام جمعه شهرستان نور تصریح کرد: در برخی جوامع امروز هم مانند دوران جاهلیت زنان را کالا محسوب می کنند و برای فروش بیشتر کالای خود از تصاویر مبتذل زنان استفاده می کنند در صورتی که در اسلام زن احترام دارد و گاهی از مرد هم بالاتر است زیرا از دامن زن، مرد به معراج می رود.

امیری ارجمند به پنجم مرداد سالروز اقامه نخستین نماز جمعه به امامت مرحوم طالقانی پس از پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: اکنون قریب به 900 تریبون نماز جمعه در سراسر کشور، دین، اخلاق، سیاست و بصیرت را تبیین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه شهرستان نور: نماز جمعه جایگاه ولایت و رهبری است

امام جمعه شهرستان نور: نماز جمعه جایگاه ولایت و رهبری است