مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1395 ساعت 11:262016-07-31سياسي

ردّپای چهره مشهور در فساد بزرگ 800000000000تومانی


خبرهای جدید تسنیم از ردّپای یکی از چهره های مشهور بخش خصوصی مرتبط با یکی از مسئولان ارشد دولتی، در پرونده "فساد بزرگ" بانکی حکایت دارد.

قرار است تحقیقاتی از فعالیت وی در بخش صرافی و بانکی صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، "فساد بزرگ" بانکی مهمترین خبری است که حدود دو هفته پیش از سوی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسانه ای شد ولی با توجه به هیاهوی حقوق های نجومی چندان مورد توجه قرار نگرفت.

مدیرعامل معزول بانک ملت احتمالاً یکی از عوامل اصلی این فساد بزرگ بانکی می باشد چراکه سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از دستگیری علی رستگار سرخه اعلام کرد که وی در جریان "کشف یک باند سازمان یافته فساد بانکی" دستگیر شده است.

یک روز پس از آن سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در توضیحی بیشتر درباره این دستگیری، منحصر بودن اتهام رستگار سرخه به موضوع حقوقهای نجومی را از اساس رد کرد و از مسئله بالاتری سخن گفت.

فرمانده کل سپاه می گوید: "مردم تصور می کنند این دستگیری در رابطه با دریافت حقوق های نجومی بوده است؛ قطعاً دریافت آن حقوق ها یکی از تخلفات بوده است، اما فرد مذکور به دلیل حضور در یک فساد اقتصادی بزرگ تر دستگیر شده است".


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردّپای چهره مشهور در فساد بزرگ 800000000000تومانی

ردّپای چهره مشهور در فساد بزرگ 800000000000تومانی