مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1395 ساعت 14:412016-07-31اقتصادي

کاهش 80درصدی محتوای ناسالم با اجرای فیلترینگ هوشمند


معاون وزیر ارتباطات با اشاره به موفقیت آمیز بودن اجرای فاز اول فیلترینگ هوشمند گفت: قبل از اجرای این طرح با 5 درصد محتوای ناسالم مواجه بودیم که بعد از اجرای پالایش به زیر یک درصد رسیدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مدیر عامل شرکت زیرساخت عنوان کرد: اولین شرکتی که کاهش تعرفه ها را بر روی سایت خود قرار داد و تعرفه های پیشین را اصلاح کرد شرکت مخابرات استان تهران بود و به ترتیب بعد از آن شاتل، ایرانسل، های وب، آسیاتک و برخی دیگر از شرکت ها انجام دادند و شرکت زیرساخت فرصت دارد تا ظرف 3 ماه آینده وارد انعقاد قراردادهای جدید با شرکت های اینترنتی شود.

آذری جهرمی با اشاره به اینکه اکثر گلایه های مشترکان از مخابرات های استانی بود، تصریح کرد: جناب وزیر ارتباطات در این راستا دستوری را برای مدیر عامل شرکت مخابرات ایران داشته اند تا سریعا تعرفه مخابرات استان ها کاهش یابد اما این را هم باید بدانیم که بعدا برخی کاربران آشنایی با خریدن بسته های ارتباطی ندارند.

وی درباره موضوع فیلترینگ هوشمند و میزان پیشرفت آن ابراز کرد: ما در حال حاضر فاز دوم فیلترینگ هوشمند را سپری می کنیم اما اینکه قرار بوده تا اردیبهشت به بهره برداری برسد اما تا تاخیری مواجه شد و گفته اند تا اواخر آذرماه به اتمام می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 80درصدی محتوای ناسالم با اجرای فیلترینگ هوشمند

کاهش 80درصدی محتوای ناسالم با اجرای فیلترینگ هوشمند