مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1395 ساعت 14:412016-07-31اجتماعي

معاون وزارت آموزش و پرورش: بودجه 50 میلیارد تومانی توسعه پیش دبستانی تخصیص داده شد


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از تخصیص بودجه 50 میلیارد تومانی برای توسعه مقطع پیش دبستانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از مشهد، محمد دیمه ور در حاشیه گردهمایی معاونین پیش دبستانی و دبستان کشور که ظهر امروز در مجتمع فرهنگی امام علی(ع) مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این گردهمایی به منظور تبیین برنامه های معاونت و هم فکری و تعامل با استان ها و تبادل نظر برای فعالیت های سال آینده تحصیلی برگزار شد.

وی با بیان اینکه این همایش فرصت مناسبی برای انعقاد تفاهمنامه است، افزود: همکاران در سه دفتر پیش دبستانی، دبستانی و عشایر برای تبادل تفاهم نامه با استان ها و رایزنی در خصوص تعیین مبنایی برای عمل از این فرصت استفاده خواهند کرد.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در این اجلاس مسائل، مشکلات و موانعی که برای پیشرفت برنامه های آموزش ابتدایی وجود دارد بیان می شود، تصریح کرد: معاونان آموزش ابتدایی کشور در این اجلاس با تعامل و همفکری برای بهبود و ارتقاء آموزش ابتدایی کشور تلاش خواهند کرد.

دیمه ور با اشاره به اینکه در ردیف بودجه دولت 50 میلیارد تومان برای توسعه کمی و کیفی پیش دبستانی گنجانده شده است، خاطرنشان کرد: این گردهمایی فرصت مغتنمی برای هدف گذاری و شاخص گذاری های توسعه کمی پیش دبستانی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزارت آموزش و پرورش: بودجه 50 میلیارد تومانی توسعه پیش دبستانی تخصیص داده شد

معاون وزارت آموزش و پرورش: بودجه 50 میلیارد تومانی توسعه پیش دبستانی تخصیص داده شد