مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مرداد 1395 ساعت 14:512016-07-31اجتماعي

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی: خانه ریاضیات در اراک ایجاد شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: تشکیل خانه ریاضیات در اراک با توجه به جایگاه این شاخه در تمامی بخش ها باید در اولویت قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اراک، شهریار فولادوند ظهر امروز در نشست اعضای شورای آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به اهمیت تشکیل خانه ریاضیات در شهر اراک اظهار داشت: این طرح مدت هاست که در دست پیگیری است و این نهاد آموزشی به دنبال ایجاد محلی به منظور تحقیقات رسمی و تخصصی در حوزه ریاضیات می باشد.

وی با اشاره به راه اندازی خانه ریاضیات در تعداد زیادی از استان های کشور افزود: در برخی از استان ها راه اندازی خانه ریاضیات با همکاری نهادهای دیگر صورت گرفته که انتظار می رود در اراک نیز دستگاه ها همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند تا این طرح با موفقیت عملیاتی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: اهداف آموزش ریاضیات در مقاطع تحصیلی مختلف متفاوت است، اما هدف اصلی از آموزش ریاضیات توسعه قدرت درک و فهم و استدلال، ایجاد طرز فکر صحیح، به وجود آوردن روش استدلال و تفکر منطقی و ایجاد آفرینش های فکری در فرد است.

فولادوند در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اهمیت اجرایی شدن طرح تربیت جنسی دانش آموزان، ادامه داد: در صورت تصویب و اجرایی شدن این طرح در سال تحصیلی جدید طرح تربیت جنسی ویژه در مقطع پیش دبستانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی: خانه ریاضیات در اراک ایجاد شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی: خانه ریاضیات در اراک ایجاد شود