مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1395 ساعت 09:552016-08-01پزشكي

بیماری زمینه ای و نقص ایمنی علت فوت 4 بیمار در بیمارستان سینای اهواز


مدیر کل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت گفت: بیماری زمینه ای و نقص ایمنی علت فوت 4 بیمار در بیمارستان سینای اهواز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر سید محمد حسین میردهقان افزود: پرونده بیماران فوتی و بستری توسط تیم همراه مورد بررسی قرار گرفت و در جلسات کارشناسی ویژه با نمایندگان مجلس، پزشکان و کادر درمان که تا ساعت 4 بامداد دیروز به طول انجامید، بررسی های اولیه نشان داد انتقال عفونت مربوط به دستگاه ها و روند دیالیز نبوده و مربوط به عفونت گوارشی و بیماری های زمینه ای قبلی است.

وی با بیان این که دو آزمایشگاه در اهواز و تهران، علت عفونت منجر به فوت 4 تن از هموطنان مان در بیمارستان سینا را بررسی کرده اند،گفت: عفونت گوارشی در افراد با وضعیت ایمنی مناسب و سلامت عمومی مساعد منجر به مرگ نخواهد شد اما با توجه به این که متاسفانه این 4 تن از بیماری زمینه ای پیشرفته و نقص ایمنی جدی و بسیار شدید رنج می بردند، این عوامل زمینه ای، منجر به فوت ناشی از ابتلا به عفونت گوارشی و اسهال عفونی شده است.

دکتر میرهقان افزود: یکی از این بیماران فوت شده مبتلا به سرطان پیشرفته کلیه، یکی دیگر مبتلا به نارسایی پیشرفته کبدی (سیروز کبدی) و 2 تن دیگر از فوت شدگان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری زمینه ای و نقص ایمنی علت فوت 4 بیمار در بیمارستان سینای اهواز

بیماری زمینه ای و نقص ایمنی علت فوت 4 بیمار در بیمارستان سینای اهواز