مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1395 ساعت 10:212016-08-01فرهنگي

دریغ از یک پیام تسلیت بی مهری مدیران سازمان سینمایی نسبت به درگذشت پرویز صبری


پرویز صبری کارگردان سینما در شرایطی دارفانی را وداع گفت که با درخواست فرزند این هنرمند از سوی مدیران سازمان سینمایی و خانه سینما موافقت نشدو این هنرمند مورد بی مهری کارگردانان هم صنف خود قرار گرفت.

- بی مهری مدیران سازمان سینمایی نسبت به درگذشت پرویز صبری پرویز صبری کارگردان سینما در شرایطی دارفانی را وداع گفت که با درخواست فرزند این هنرمند از سوی مدیران سازمان سینمایی و خانه سینما موافقت نشدو این هنرمند مورد بی مهری کارگردانان هم صنف خود قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی "، پرویز صبری کارگردان سینما در شرایطی دار فانی را وداع گفت که وخامت حالش را فرزندش در گفت و گو با رسانه ها اعلام کرد و از مسئولین ارشاد و خانه سینما خواست تا به وضعیت پدرش رسیدگی کنند.

فرزند صبری به فعالیت های پدر اشاره کرد و از آثار مطرح و ماندگار او در حوزه کودک و نوجوان را یادآور شد اما نه تنها مدیران سازمان سینمایی بلکه یکی از اعضای شورای سیاستگذاری کودک و نوجوان به عیادت این هنرمند پیشکسوت در عرصه هنر کودک و نوجوان نرفت.

شاید به این دلیل که او در شهریار بستری شده بودو مدیران امکان حضور در اطراف تهران را نداشتند اما نکته حایز اهمیت این که چندی پیش همین مدیران و اهالی خانه سینما سختی سفر و راه را به جان خریدند و برای بازگرداندن و تشییع پیکر عب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریغ از یک پیام تسلیت بی مهری مدیران سازمان سینمایی نسبت به درگذشت پرویز صبری

دریغ از یک پیام تسلیت بی مهری مدیران سازمان سینمایی نسبت به درگذشت پرویز صبری