مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1395 ساعت 11:362016-08-01پزشكي

علت فوت 4 بیمار دیالیزی اعلام شد


مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت گفت: بررسی ها نشان می دهد انتقال عفونت به روند دیالیز و دستگاه ها مربوط نبوده و مربوط به عفونت گوارشی و بیماری های زمینه ای قبلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدحسین میردهقان با اعلام مورد بررسی قرار گرفتن پرونده های بیماران دیالیزی فوت شده و بستری در بیمارستان سینای شهرستان کارون اظهار داشت: بررسی هایی که تا ساعت 4 بامداد روز گذشته به طول انجامید نشان می دهد انتقال عفونت به روند دیالیز و دستگاه ها مربوط نبوده و مربوط به عفونت گوارشی و بیماری های زمینه ای قبلی است.

وی افزود: دو آزمایشگاه در اهواز و تهران، علت عفونتی که سبب فوت 4 نفر از بیماران دیالیزی در بیمارستان سینا را بررسی کرده اند.

مدیرکل دفتر نظارت و اعتباربخشی امور درمان وزارت بهداشت بیان کرد: عفونت گوارشی در افراد با وضعیت ایمنی مناسب و سلامت عمومی مساعد سبب مرگ نمی شود، ولی از آنجا که این 4 نفر از بیماری زمینه ای پیشرفته و نقص ایمنی جدی و بسیار شدید رنج می بردند، این عوامل زمینه ای منجر به فوت ناشی از ابتلا به عفونت گوارشی و اسهال عفونی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از بیماران فوت شده مبتلا به سرطان پیشرفته کلیه، یکی دیگر مبتلا به نارسایی پیشرفته کبدی (سیروز کبدی) و دو تن دیگر از فوت شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت فوت 4 بیمار دیالیزی اعلام شد

علت فوت 4 بیمار دیالیزی اعلام شد