مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1395 ساعت 12:102016-08-01سياسي

باهنر: قصد کاندیداتوری در انتخابات 96 را ندارم


دبیرکل جامعه مهندسین با بیان اینکه دولت گروهی را مامور به موضوع فریدون کند گفت: اگر انتقادات از فریدون برادر رییس جمهور خلاف واقع است، رسما اعلام نظر و خود را مبرا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه مهندسین در نشست خبری که صبح امروز در باشگاه خبرنگاران برگزار شد با اشاره به برگزاری دوازدهمین کنگره جامعه مهندسین در 4 شهریورماه و همچنین برگزاری پیش کنگره در 14 مرداد اظهار داشت: در این نشست دبیران استانی حضور خواهند داشت و ضمن بررسی عملکرد دو سال گذشته به تعیین خط مشی دو سال آینده نیز می پردازیم.

باهنر با بیان اینکه تلاش های درون تشکیلاتی در ارتباط با مسئله انتخابات آغاز شده است، تصریح کرد: تلاش ما این است که عملکرد دولت را به صورت عالمانه و عادلانه بررسی کنیم و از جاده انصاف خارج نشویم اما در عین حال نباید فضا را زود انتخاباتی کرد.

دبیرکل جامعه مهندسین با اشاره به مصوبه مجمع برای برگزاری هر دو سال یکبار انتخابات در کشور، یادآور شد: بنده به هیچ وجه قصد کاندیداتوری و نامزد شدن در انتخابات سال آتی را ندارم.

وی درباره برنامه اصولگرایان برای انتخابات 96 خاطرنشان کرد: ما در حال مطالعه مباحث انتخابات هستیم اما هنوز به جمع بندی نرسیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باهنر: قصد کاندیداتوری در انتخابات 96 را ندارم

باهنر: قصد کاندیداتوری در انتخابات 96 را ندارم