مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مرداد 1395 ساعت 13:302016-08-01اقتصادي

کاهش رتبه ریسک اقتصادی ایران از 7 به 5


مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران گفت: برای کمک به افزایش صادرات کشور 4 محصول جدید از جمله صدور ضمانت نامه گمرکی، همکاری با بیمه های خارجی، - پوشش نوسان نرخ ارز و بیمه اعتبار داخلی در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سیدکمال سیدعلی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به آخرین فعالیت های صندوق ضمانت صادرات ایران و تلاش های این صندوق برای توسعه صادرات کشور اشاره کرد و گفت: صندوق ضمانت صادرات ایران وظیفه پوشش های ریسک صادرکنندگان را بر عهده دارد و در همین راستا مجموع علاوه بر ضمانت نامه ها و بیمه نامه هایی که در گذشته صادر می کردیم، بنا داریم تا بحث پوشش نوسانات نرخ ارز را که البته وظیفه شبکه بانکی است، برای صادرکنندگان انجام دهیم که این کار در مرحله تصویب در مجمع قرار دارد.

وی این را هم گفت: که نرخ کارمزد این تسهیلات ماه آینده اجرا خواهد شد و در کنار آن برای ساخت و سرمایه گذاری مشترک در داخل با مؤسسات همتای خارجی خود شریک می شویم تا بتوانیم بیمه نامه برای کارهای مشترک در داخل صادر کنیم.

مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران همچنین با بیان اینکه به دنبال صدور اعتبارنامه برای پروژه های داخلی هستیم، افزود: صادرکنندگان به اعتبار ضمانت نامه های ما از بانک ها پول دریافت می کنند و اگر این کار در داخل هم انجام شود رونق بیشتری در گردش ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش رتبه ریسک اقتصادی ایران از 7 به 5

کاهش رتبه ریسک اقتصادی ایران از 7 به 5