مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1395 ساعت 11:162016-08-02سياسي

دفاع عجیب خبرگزاری رسمی دولت از متهم بانکی 800میلیاردتومانی


خبرگزاری رسمی دولت در اقدامی عجیب با عنوان«قانونی بودن عضویت مدیرعامل سابق بانک ملت در هیات مدیره این بانک» به دفاع از مفسد بانکی پرداخت.

- خبرگزاری رسمی دولت در اقدامی عجیب با عنوان قانونی بودن عضویت مدیرعامل سابق بانک ملت در هیات مدیره این بانک به دفاع از مفسد بانکی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رسانه رسمی دولت ایرنا، پس از انتشار خبری مبنی بر اینکه مدیرعامل سابق بانک ملت که به تازگی بازداشت شده است پس از استعفا از مدیریت این بانک به سمت عضو هیئت مدیره بانک ملت منصوب شد، در اقدامی عجیب با عنوان قانونی بودن عضویت مدیرعامل سابق بانک ملت در هیات مدیره این بانک به دفاع از وی پرداخت.

" این در حالی است که علی رستگار سرخه از نزدیکان حسین فریدون برادر رییس جمهور و مدیرعامل معزول بانک ملت هفته گذشته باحکم قضایی و توسط اطلاعات سپاه به جرم فساد بزرگ بانکی دستگیر شد.

دادستان تهران درباره "فساد بزرگ" بانکی که اخیراً کشف و افشا شده،از جابجایی 800میلیارد تومان در بانک ملت،بازداشت 4متهم و بسر بردن چند متهم دیگر در خارج کشور خبر داد وگفت:در مورد نحوه اقدامات متهمان از وزیر اقتصاد و رییس کل بانک مرکزی درخواست گزارش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع عجیب خبرگزاری رسمی دولت از متهم بانکی 800میلیاردتومانی

دفاع عجیب خبرگزاری رسمی دولت از متهم بانکی 800میلیاردتومانی