مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1395 ساعت 12:012016-08-02سياسي

سخنان نجومی عارف روزنامه نزدیک به هاشمی را به تقلا انداخت


اظهارات اخیر عارف مبنی بر ضرورت برخورد با مدیران دارای حقوقهای نامتعارف روزنامه نزدیک به هاشمی را برای انحراف افکار عمومی از این موضوع بار دیگر به تقلا انداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، ماجرای فیشهای نجومی برخی مدیران ارشد دولتی این روزها بازتاب گسترده ای در میان مردم و نیز محافل سیاسی و رسانه ای با گرایشهای مختلف داشته است.

در همین راستا ساعاتی پیش خبری منتشر شد که علی رستگار مدیرعامل سابق بانک ملت که پیشتر به دلیل فیش حقوق نجومی و نقش آفرینی در فساد بزرگ بانکی بازداشت شده، در تاریخ 4 مرداد 95 به عنوان عضو هیئت مدیره بانک ملت انتخاب شده است.

این در حالی است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خطبه های عید سعید فطر با اشاره به بازتاب موضوع پرداخت های کلان و حقوق های نجومی، درباره علت این پدیده زشت فرمودند: .

وقتی اشرافی گری، اسراف و تجمّل در جامعه وجود داشته باشد و ترویج بشود، این قضایا به دنبالش پیش می آید و به وجود می آید و همه دنبال این هستند که یک طعمه ای به دست بیاورند و خودشان را از آن سیر کنند، شکمها را از این مالهای حرام پُر کنند.

با این پدیده بایستی با جدّیت مقابله بشود .

برپایه این گزارش، اگرچه موضوع حقوقهای نجومی همچنان در صدر اخبار محافل سیاسی و مطبوعاتی قرار دارد و نقل محافل عمومی است اما برخی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان نجومی عارف روزنامه نزدیک به هاشمی را به تقلا انداخت

سخنان نجومی عارف روزنامه نزدیک به هاشمی را به تقلا انداخت