موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - ستاره سرخ بلگراد - رهبر انقلاب - انقلاب اسلامي - وزير دفاع اسراييل - رژيم صهيونيستي - رهبر انقلاب اسلامي - سيد حسن نصرالله - همسان سازي حقوق بازنشستگان - ليگ قهرمانان اروپا - كميته ملي المپيك ايتاليا - ماموريت تيان ون 1 - تيم ملي تكواندو آذربايجان - سپاه الغدير يزد - ورزشگاه امام خميني اراك - ليگ جوانان اروپا - تلاجيم كوه - زبان آلماني - ركورد شكست ناپذيري آرسنال - كاسب - تيم ملي شمشيربازي سابر - آنتوني هوروويتس - محصول كينوا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1395 ساعت 14:512016-08-02اجتماعي

رییس پلیس راهور کرمان خبر داد کاهش 20 درصدی تصادفات در کرمان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: تصادفات در 9 ماهه اخیر در استان، 20 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رابر، حمید معین زاده ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رییس پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان از کاهش 20 درصدی تصادفات در 9 ماهه اخیر در استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: آموزش و آگاهی از قوانین و مقررات عمده دلیل این کاهش بوده است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان با اشاره به اینکه رییس شورای ترافیک در هر شهرستان فرماندار است، بیان کرد: سعی ما بر این است که بتوانیم با آموزش و آگاهی، مقررات را در بین مردم فرهنگسازی کرده و اجرای مقررات بعد از آگاهی رسانی و مهندسی پلیسی باید انجام شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش از ادارات و مدارس آغاز شده است، گفت: دستور کار بر این است که اگر موتوری توقیف می شود باید حداقل از یک ساعت کلاس توجیهی استفاده کند.

معین زاده همچنین از پلاک گذاری خودروها در مرکز شهرستان رابر در آینده ای نزدیک خبر داد.

علیجان سلیمانی فرماندار رابر نیز با اشاره به اینکه آموزش برای هر امری لازم استٰ اظهار کرد: هرچه آگاهی افزایش یابد تخلفات کمتر می شود و جامعه آسیب کمتری می بیند.

وی افزود: هماهنگی های لازم برای برگزاری کلاس های آموزشی در ادارات و مدارس و در سطح شهر در حد توان انجام و تلاش ما بر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راهور کرمان خبر داد کاهش 20 درصدی تصادفات در کرمان

رییس پلیس راهور کرمان خبر داد کاهش 20 درصدی تصادفات در کرمان