مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مرداد 1395 ساعت 15:312016-08-02سياسي

اعتراض خانواده شهریار به برگزاری کنگره ای به نام «بنیاد شهریار»


پس از انعکاس دعوت نامه ای به کنگره «شعر و شاعر مشروطه» از جانب بنیادی به نام استاد شهریار، وکیل تام الاختیار خانواده بهجت تبریزی به این حرکت واکنش نشان داد.

- پس از انعکاس دعوت نامه ای به کنگره شعر و شاعر مشروطه از جانب بنیادی به نام استاد شهریار، وکیل تام الاختیار خانواده بهجت تبریزی به این حرکت واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ در پی ارسال خبری مبنی بر دعوت بنیاد شهریار برای اجرای یک مراسم به رسانه ها تحت عنوان کنگره شعر و شاعر مشروطه در تجلیل مقام ادبی مولانا کریم آقا صافی تبریزی ایرج نوبهار وکیل تام الاختیار خانواده بهجت تبریزی واکنش نشان داد.

وکیل تام الاختیار خانواده بهجت تبریزی در تماسی پیرامون بنیاد شهریار متذکر شد: برگزاری چنین محافل ادبی و خدمات فرهنگی بدیهی است شایسته تقدیر است ولی ربط دادن آن به بنیاد شهریار مجعول و بی پایه و بدون اذن بنیاد واقعی استاد شهریار می باشد.

یقینا مطلعید که سال ها قبل بنیادی در تهران بنام استاد شهریار در دفتری که از شهرداری تهران گرفته بودند با مدارک و عنوان جعلی دکتر.

تشکیل داده بودند که شخص اینجانب در معیت هادی به آنجا مراجعه و پس از اثبات سو استفاده های گردانندگان بنیاد جعلی مراتب به شهردای و وزارت کشور اعلام گردید، که از صدور پروانه بنام آنان جلو گیری گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض خانواده شهریار به برگزاری کنگره ای به نام «بنیاد شهریار»

اعتراض خانواده شهریار به برگزاری کنگره ای به نام «بنیاد شهریار»