مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1395 ساعت 08:362016-08-03اقتصادي

مهره اصلی فساد بزرگ 800میلیاردی فرار کرد؟


درحالی سازمان اطلاعات سپاه از کشف یک فساد بزرگی بانکی و دستگیری برخی عوامل آن خبر داده که هنوز دولتمردان که اتفاقاً باید در جریان ریز این موارد باشند واکنشی به فساد بزرگ نشان نداده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، فساد بزرگ بانکی که هنوز مدتی از رسانه ای شدن آن توسط سازمان اطلاعات سپاه نگذشته است درحالی کماکان زیر سایه حقوق های نجومی پنهان مانده که هنوز نه تنها زوایای آن از سوی دولتی ها باز نشده بلکه مردان ارشد کابینه که مدیریت اقتصاد را برعهده دارند حاضر به توضیح درباره اصل موضوع هم نیستند.

اطلاعات جزیی که از فساد بزرگ بانکی بیرون آمده نشان میدهد که تنها در یک مورد 800 میلیارد تومان پول در بانک ملت جابه جا شده و حداقل براساس همین سند 4 نفر در بازداشت بسر می برند و عده ای هم متواری هستند.

مدیرعامل معزول بانک ملت یکی از عوامل اصلی این فساد بزرگ بانکی می باشد که طبق اعلام سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وی در جریان "کشف یک باند سازمان یافته فساد بانکی" دستگیر شده است.

سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در توضیحی بیشتر درباره این دستگیری، منحصر بودن اتهام رستگار سرخه ای به موضوع حقوقهای نجومی را از اساس رد کرد و از مسئله بالاتری سخن گفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهره اصلی فساد بزرگ 800میلیاردی فرار کرد؟

مهره اصلی فساد بزرگ 800میلیاردی فرار کرد؟