مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1395 ساعت 09:552016-08-03سياسي

زندان اوین قیمت گذاری شد


رییس سازمان زندان ها و اقدامت تامینی و تربیتی کشور درخصوص اینکه آیا زندان اوین از سوی کارشناسان قیمت گذاری شده است یا خیر، افزود: کارشناسان بررسی و نظارت خود را انجام دادند اما هنوز قیمت را به ما اعلام نکردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا اصغر جهانگیر روز چهارشنبه در حاشیه مراسم اعطای سومین جایزه حقوق بشر اسلامی درباره آخرین وضعیت واگذاری اوین در جمع خبرنگاران گفت: یک جلسه ای در دفتر شهردار تهران با حضور معاونین دو طرف برگزار ومقرر شد کارشناسان سازمان زندان ها و شهرداری موضوع را بررسی کنند.

وی در ادامه بیان کرد:در همین ارتباط یک تفاهم نامه طراحی شده است که برای شهرداری ارسال کردیم تا نظرشان را بدهند وبه دنبال آن اقدامات بعدی را انجام خواهیم داد.

جهانگیر در خصوص آخرین وضعیت پابندها و دستبندهای الکترونیک نیز تصریح کرد: پابندهای و دستبندهای الکترونیک طی دو مرحله بررسی شد که در مرحله نخست یک سری پابند و دستبند از یکی از کشورهای خارجی خریداری و در ایران آزمایش شد اما به دلیل مشکلاتی که داشت نتوانست جوابگوی نیازمندی های ما باشد به همین خاطر دستبندهای خارجی کنار گذاشته شد.

وی افزود: در مرحله دوم با معاونت فناوری و انفورماتیک قوه قضاییه قراردادی را منعقد کردیم و به صورت بومی، پابند جدیدی طراحی شد که به صورت آزمایشی در حال اجراست واشکال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندان اوین قیمت گذاری شد

زندان اوین قیمت گذاری شد