مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مرداد 1395 ساعت 13:262016-08-03سياسي

آیت الله علوی گرگانی: هدف مسؤولان خدمت به مردم و پیشرفت نظام باشد


امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب همواره تأکید دارند کسانی که در نظام خدمت می کنند، باید هدفشان خدا باشد و رضای خدا را در نظر بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از قم، آیت الله محمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار رییس و معاونان جهاد دانشگاهی استان قم با بیان اینکه فعالیت در جهاد دانشگاهی بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: ائمه اطهار(ع) تذکر می دادند، اگر هر کار و عملی برای خدا و پیشرفت مقام علمی انسان باشد، خداوند در آن کار به انسان موفقیت و پیروزی بیشتری عطا می کند.

وی خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن فرموده هیچ فرمانی داده نشده مگر اینکه خدا را بپرستید و هوای نفس را کنار بگذارید، اگر تنها جنبه خدایی مسئله در هر کاری در نظر گرفته شود، موفقیت فراوان را به همراه دارد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه اگر هدف برای خدا باشد آلودگی و هواهای نفس در آن راه ندارد، گفت: اگر کار و هدف برای خداوند باشد، موفقیت حاصل می شود، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب همواره تأکید داشتند کسانی که در نظام خدمت می کنند، باید هدفشان خدا باشد و رضای خدا را در نظر بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: رضای خدا در گرو رضایت جامعه است، اگر جامعه از فرد راضی باشد، خداوند نیز از او راضی است، بنابراین با کمک پروردگار انسان می تواند موفق باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علوی گرگانی: هدف مسؤولان خدمت به مردم و پیشرفت نظام باشد

آیت الله علوی گرگانی: هدف مسؤولان خدمت به مردم و پیشرفت نظام باشد