مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مرداد 1395 ساعت 09:402016-08-04سياسي

کاظم جلالی: تاکنون برای مسائل مالی احضار هم نشدم، چه برسد به بازداشت


بنده شب گذشته که مصادف بود با شب میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه در حرم امام رضا (ع) بودم؛ دوستانی در انتهای شب انتشار این خبر را به بنده اطلاع دادند - رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی هرگونه بازداشت به دلیل مسائل مالی را تکذیب کرد و انتشار اینگونه اخبار را کذب خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، شب گذشته (چهارشنبه) خبری با مضمون بازداشت چندساعته کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش های مجلس به اتهام پولشویی و وساطت رییس مجلس برای آزادی وی در فضای مجازی منتشر شد.

در همان ساعات اولیه انتشار خبر مذکور، مهدی کیایی مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی طی گفت وگویی با فارس این موضوع را تکذیب کرد.

برای پیگیری علت انتشار این خبر به سراغ کاظم جلالی نماینده تهران و رییس مرکز پژوهش های محلس رفتیم.

وی در ابتدای گفت وگوی خود با فارس ضمن ابراز تعجب شدید از انتشار این خبر، گفت: از ابتدای عمرم تاکنون به یاد ندارم برای مسئله اقتصادی و مالی احضار شده باشم، چه برسد به بازداشت.

جلالی نحوه اطلاع خود از خبر دستگیریش را اینگونه بیان کرد بنده شب گذشته که مصادف بود با شب میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه در حرم امام رضا (ع) بودم؛ دوستانی در انتهای شب انتشار این خبر را به بنده اطلاع دادند رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با اشاره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاظم جلالی: تاکنون برای مسائل مالی احضار هم نشدم، چه برسد به بازداشت

کاظم جلالی: تاکنون برای مسائل مالی احضار هم نشدم، چه برسد به بازداشت