مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1395 ساعت 01:202016-08-05فرهنگي

آیا چالش سال 91 در سینمای ایران تکرار می‎شود؟/ محرومیت مردم از دیدن برخی فیلم‎ها


این روزها حواشی متعددی در مورد نمایش ندادن فیلم جدید رضا درمیشیان در سینماهای حوزه هنری به وجود آمده است.

- اما در این میان غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش و مدیر پخش حوزه هنری، معتقد است لانتوری تحریم نشده است و سینماهای تحت مالکیت حوزه هنری جایی برای نمایش این فیلم ندارند.

این سخن در حالی گفته می شود که این نهاد دولتی سینماهای زیادی در شهرهای دیگر کشور دارد و عدم نمایش لانتوری باعث می شود جمعیت زیادی از سینمادوستان در سراسر کشور موفق به دیدن این فیلم نشوند.

نکته عجیب تر اینکه در تهران در پردیس سینمایی آزادی نیز به عنوان مهمترین سینمای حوزه هنری که سالن های متعددی دارد جایی برای این فیلم نیست.

این شایعه در حالی مطرح می شود که در خبری تایید نشده، شنیده شده حوزه هنری تصمیمی برای اکران فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی نیز در سینماهایش ندارد و ممکن است در شهریورماه همزمان با نمایش عمومی آن فیلم حاشیه‎ی جدیدی گریبان سینمای ایران را بگیرد.

البته مدیران حوزه هنری معتقدند آنها حق دارند برای سینماهای تحت مالکیتشان تصمیم گیری درستی داشته باشند و هر فیلمی را که با سیاست‎هایشان هماهنگ نیست نمایش ندهند؛ منتقدان نیز می گویند حوزه هنری به عنوان یکی از مهمترین نهادهایی که سینماهای متعددی در تهران و شهرهای دیگر کشور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا چالش سال 91 در سینمای ایران تکرار می‎شود؟/ محرومیت مردم از دیدن برخی فیلم‎ها

آیا چالش سال 91 در سینمای ایران تکرار می‎شود؟/ محرومیت مردم از دیدن برخی فیلم‎ها