مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1395 ساعت 13:202016-08-06اقتصادي

سازمان استاندارد باید در جریان قراردادهای خودروسازان قرار گیرد


خودروسازان قبل از انعقاد قرارداد با طرف های خارجی برای تولید خودرو و موتور خودرو سازمان ملی استاندارد را در جریان قرار دهند .

- وحید مرندی مقدم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما "با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد قبل از انعقاد قرارداد خودروسازان با طرف های خارجی باید درجریان قرارداد همکاری و فناوری مورد استفاده باشد افزود : متاسفانه ما در جریان این قراردادها نیستیم و از فناوریی که قراراست مورد استفاده قرارگیرد مطلع نیستیم .

وی گفت : اطلاع سازمان ملی استاندارد از این قراردادها باعث می شود تا خودروسازان در تولید و تحویل خودرو به مشتریان دچار مشکل نشوند و سازمان ملی استاندارد این موضوع را به وزیر صنعت ، معدن و تجارت هم اعلام کرده است .

مرندی مقدم همچنین به افزایش تعداد استانداردهای 51 گانه خودرو اشاره کرد و افزود : استانداردهای خودرو تا دوسال اینده متناسب با شرایط اقتصادی کشور و انتظار جامعه به 81 استاندارد افزایش می یابد.

وی همچنین با اشاره به بهبود کیفیت بنزین مصرفی در 8 کلانشهر کشور گفت : نخستین ازمایشگاه بنزین کشور در سال 94 با هدف کنترل کیفیت و استاندارد بنزین داخلی و وارداتی در بندرعباس ایجاد شد که نتایج حاصل از نمونه برداری ها از بهبود 7 درصدی کیفیت بنزین در این شهرها نسبت به سال 93 داشت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان استاندارد باید در جریان قراردادهای خودروسازان قرار گیرد

سازمان استاندارد باید در جریان قراردادهای خودروسازان قرار گیرد