مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 مرداد 1395 ساعت 13:412016-08-06فرهنگي

کمند و سپند امیرسلیمانی مهمانان چهارمین شب «شیدایی»


چهارمین قسمت ویژه برنامه دهه کرامت «شیدایی» با حضور کمند و سپند امیر سلیمانی از بازیگران نام آشنای کشورمان، شنبه شب از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

- چهارمین قسمت ویژه برنامه دهه کرامت شیدایی با حضور کمند و سپند امیر سلیمانی از بازیگران نام آشنای کشورمان، شنبه شب از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه شیدایی ، چهارمین قسمت این برنامه شنبه 16 مرداد با حضور دو مهمان ویژه به روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

سپند و کمند امیرسلیمانی، خواهر و برادر هنرمند کشورمان مهمانان این قسمت از شیدایی خواهند بود.

سپند امیر سلیمانی را بارها در فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی مختلف همچون اخراجی ها، نان، عشق و موتور هزار، دندان طلا، من یک مستاجرم، پدرخوانده، شب های برره، خوش نشین ها، نرگس، پاورچین، کلاه پهلوی و تبریز در مه دیده ایم.

کمند امیر سلیمانی نیز که فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر است، در فیلم های مختلفی از جمله مظفرنامه، شبانه، قرمز، مهریه بی بی، راز خنجر، در آرزوی ازدواج، قاعده بازی، رستم و سهراب و شماره های انتظار به ایفای نقش پرداخته است.

مجموعه های تلویزیونی عقیق، ماه عسل، ساعت شنی، تبریز در مه، معمای شاه، دزد و پلیس، پریا و هوش سیاه نیز از جمله آثار تلویزیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمند و سپند امیرسلیمانی مهمانان چهارمین شب «شیدایی»

کمند و سپند امیرسلیمانی مهمانان چهارمین شب «شیدایی»