مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 مرداد 1395 ساعت 10:552016-08-07فناوري

افزایش تعرفه تلفن ثابت از اول مرداد اجرایی شد


افزایش تعرفه های تلفن همراه به صورت یک بسته است که از اول مرداد اجرایی شده است.

- صیدی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، با اشاره به آماده سازی سیستم قبوض بر اساس تغییرات جدید افزود: مشترکان تلفن ثابت در قبوضی که در دو ماه آینده صادر می شود ، تغییرات تعرفه ها را مشاهده خواهند کرد.

وی درباره زمان انتظار برای دریافت خطوط ثابت نیز گفت: با توجه به مشکلاتی که در بحث توسعه شبکه دسترسی در سطح استان تهران داشتیم، سال گذشته و امسال توانستیم تقاضا را کنترل کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران افزود: نیازهای مخاطبان پاسخ گفته شده است و در حال حاضر هشت میلیون و 250 هزار مشترک تلفن ثابت در شهر تهران و حدود 10 هزار مشترک بالای یک ماه در انتظار وجود دارد که سعی می شود به این درخواست کنندگان هم پاسخ مثبت داده شود.

وی توسعه شرکت مخابرات را نیازمند همکاری دستگاههای مختلف دانست و گفت: توسعه مخابراتی به همکاری دستگاههای مختلف به خصوص مدیریت شهری نیاز دارد تا به هنگام، پاسخ مشترکان داده شود.

صیدی درباره زمان برطرف شدن مشکل ارائه سرویس ای دی اس ال (ADSL ) به خطوط تلفن فیبرنوری نیز توضیح داد: این مشکل در خطوطی که سالهای گذشته نصب شده بودند وجود دارد و نیازمند به روزرسانی هستند که در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعرفه تلفن ثابت از اول مرداد اجرایی شد

افزایش تعرفه تلفن ثابت از اول مرداد اجرایی شد