مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1395 ساعت 11:452016-08-08سياسي

الزام به پاسخگویی به مسائل سیاسی را نمی پذیریم


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ما نباید خود را ملزم بدانیم برای پاسخگویی به آن دسته از محافل و دولتمردانی که کاملا به صورت سیاسی به حقوق بشر می نگرند و به فکر حقوق بشر هم نیستند.

- فلاحت پیشه در گفت وگو با خانه ملت، در خصوص پیشنهاد مذاکره درباره حقوق بشر توسط اروپایی ها و مذاکرات ظریف و موگرینی در این زمینه، اظهار داشت: اگر مذاکرات حقوق بشری متقابل باشد این مذاکرات قابل انجام است.

من معتقدم هرگونه مذاکره حقوق بشری باید با توجه به تجربه تلخ گفت وگوهای انتقادی 1990 میلادی باشد.

نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دولت اصلاحات که موضوع گفت وگوی تمدن ها را مطرح شده بود، فرصت هایی ایجاد شد تا ایران در عرصه بین المللی مذاکراتی را مطرح کند و فضای دیپلماسی عمومی را مثبت پیش ببرد اما طرف اروپایی این گفت وگوها را به گفت وگوهای انتقادی تغییر دادند و ایران را در جایگاه متهم نشاندند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نشاندن یک کشور در جایگاه متهم به معنای نقض حقوق آن کشور، نقض حاکمیت ملی و نقض موضع گیری های حقوق بشری آن کشور است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در مباحث حقوق بشری، می خواهد خیلی از مباحث را در دنیا مطرح کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام به پاسخگویی به مسائل سیاسی را نمی پذیریم

الزام به پاسخگویی به مسائل سیاسی را نمی پذیریم