مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1395 ساعت 13:012016-08-08بين الملل

شهرک راهبردی «کنسبا» در استان «لاذقیه» آزاد شد


نیروهای سوری موفق شدند کنترل شهرک مهم و راهبردی «کنسبا» واقع در استان «لاذقیه» را به دست گرفته و روستاهای «شلف و طوبال» و منطقه «الشیر قبوع» واقع در حومه این شهرک را آزاد کنند.

- نیروهای سوری موفق شدند کنترل شهرک مهم و راهبردی کنسبا واقع در استان لاذقیه را به دست گرفته و روستاهای شلف و طوبال و منطقه الشیر قبوع واقع در حومه این شهرک را آزاد کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نیروهای سوری در ادامه پیشرویهای خود از محور جنوبی به شهرک کنسبا موفق شدند روستاهای شلف و طوبال را پاکسازی کرده و عملیات خود را جهت پاکسازی سایر ارتفاعات اطراف ادامه دهند.

تروریستها از طریق شهرک بداما تجهیزات و نیرو به طرف منطقه عین قنطره واقع در حومه شرقی کنسبا ارسال کردند که نیروهای مقاومت موفق شدند با موشکهای هدایت شونده 6 خودروی نظامی تروریستها را منهدم کنند.

نیروهای سوری امروز موفق شدند با پاکسازی ارتفاعات اطراف کنسبا از جمله عین قنطره و باقی ارتفاعات شمال غربی و شمال شرقی کنسبا، شهرک کنسبا را نیز بطور کامل آزاد کرده و یک عنصر جیش الفتح را نیز به اسارات بگیرند و دهها تروریست را از پای درآورند.

بنا بر این گزارش، نیروهای سوری همچنین موفق شدند منطقه الشیر قبوع واقع در حومه شهرک کنسبا را نیز آزاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک راهبردی «کنسبا» در استان «لاذقیه» آزاد شد

شهرک راهبردی «کنسبا» در استان «لاذقیه» آزاد شد