مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1395 ساعت 15:202016-08-08سياسي

رفتار ناهنجار برخی پزشکان با پرستاران


قائم مقام سازمان نظام پرستاری گفت: به چندین پرستار در 2 تا 3 ماهه گذشته توسط پزشکان اهانت شده است که از جمله می توان به موردی در بیمارستان شهدای تجریش اشاره کرد.

- محمد شریفی مقدم در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" افزود: پرستاران با توجه به اینکه از لحاظ شغلی ارتباط مستقیم با سلامت جامعه دارند و نقش پرستاران در تامین سلامت مردم انکار ناپذیر است بنابراین ضرورت دارد که به مشکلات شغلی این قشر رسیدگی شود.

وی گفت: از آنجا که تامین سلامت مردم از وظایف حاکمیت است حمایت از پرستاران به عنوان یکی از ارکان نظام سلامت ضروری است.

شریفی مقدم با بیان اینکه مهمترین دغدغه پرستاران اجرا نشدن قوانینی است که بر زمین مانده است ادامه داد: از جمله این قوانین، قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری است که پس از گذشت 10 سال از تصویب آن هنوز اجرایی نشده است.

وی افزود: این قانون به منظور رفع اختلاف پرداخت هایی که در سال های بعد 85 و 86 پیش آمده بود به تصویب رسید و مقرر شد که در مدت6 ماه آیین نامه این قانون نوشته و عملیاتی شود که محقق نشد.

قائم مقام سازمان نظام پرستاری گفت: قانون بعدی، قانون ارتقاء بهره وری خدمات پرستاری بود که در سال 88 تصویب شد و بخشی از آ ن حتی در بخش دولتی اجرا شد اما هنوز در بخش خصوصی عملیاتی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار ناهنجار برخی پزشکان با پرستاران

رفتار ناهنجار برخی پزشکان با پرستاران