مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1395 ساعت 16:512016-08-09اجتماعي

دیمه ور: پست راهبر آموزشی برای مدارس روستایی مصوب و ابلاغ شد


معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از ابلاغ بخشنامه و دستورالعمل راهبر آموزشی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش "، محمد دیمه ور معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در دومین روز سی و سومین اجلاس رؤسای آموزش و پرورش سراسر کشور اظهارداشت: بخشنامه و دستورالعمل راهبران آموزشی که مربوط به مدارس روستایی و مرزی کشور است امروز به استان ها ابلاغ شد.

وی افزود: براساس این پست آموزشی، تمام امتیازاتی که به مدیران مدارس تعلق می گیرد و علاوه بر آن حق مأموریت و ایاب و ذهاب نیز به راهبران آموزشی تعلق تا بتوانند از مدارس روستایی و عشایری بازدید کنند.

دیمه ور با اشاره به نظام دوری 3.

3 خاطرنشان کرد: با تلاشی که مدیران آموزش و پرورش انجام داده اند حدود 60 درصد مدارس بالای 200 نفر دانش آموز اکنون به صورت دوری اداره می شوند.

وی تصریح کرد: موضوع ساعات فعالیت آموزگاران یکی از مباحثی است که به آنها می پردازیم و این موضوع چندین جلسه بحث شده است که معلمان ابتدایی باید 24 ساعت کار کنند در حالیکه اکنون 25 ساعت در هفته فعالیت می کنند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در پایان تصریح کرد: بخشنامه چند معلمی که به استان ها ابلاغ شده است برای پایه های پنجم و ششم است و به هیچ عنوان برای پایه های پایین تر استفاده نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیمه ور: پست راهبر آموزشی برای مدارس روستایی مصوب و ابلاغ شد

دیمه ور: پست راهبر آموزشی برای مدارس روستایی مصوب و ابلاغ شد