موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1395 ساعت 10:012016-08-10سياسي

تمایل برای سرپرستی فرزند دختر بیشتر است/ اعلام شرایط فرزندخواندگی


معاون اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: برای تسهیل در اجرایی شدن قانون فرزندخواندگی سال 92 که به صورت آیین نامه در آمده سلسله نشست هایی برگزار شده، - این در حالی است که قانون جدید بسیاری از شرایط را برای فرزندخواندگی تسهیل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حبیب الله مسعودی فرید گفت: به دنبال قانون فرزندخواندگی در سال 92 که به صورت آیین نامه در آمد سومین نشست منطقه ای را با برخی استان ها مانند اردبیل، زنجان، آذربایجان و کرمانشاه برای تسهیل اجرای این قانون برگزار کردیم.

وی ادامه داد: این قانون نسبت به قانون قبلی که مصوب سال 51 بود خیلی بهتر است، در قانون قبلی کودک سن 12 سال فرزندخوانده می شد اما در قانون جدید تا 16 سالگی است.

معاون اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: همچنین در قانون قبلی افرادی که بچه نداشتند می توانستند فرزندخوانده داشته باشند اما در قانون جدید با داشتن یک فرزند هم می توان اقدام کرد.

همچنین در این قانون به زنان مجرد بالای 30 سال می توان فرزند دختر برای سرپرستی واگذار کرد.

فرید گفت: در قانون قبلی فرزندخواندگی فقط به فرزند بی سرپرست اجازه واگذاری داده می شد اما اکنون کودکان بدسرپرست هم می توانند به خانواده ها سپرده شوند البته به شرط آنکه قاضی این موضوع برایش ثابت شود که خانواده جدید می تواند کودک را به سرپرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمایل برای سرپرستی فرزند دختر بیشتر است/ اعلام شرایط فرزندخواندگی

تمایل برای سرپرستی فرزند دختر بیشتر است/ اعلام شرایط فرزندخواندگی