مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1395 ساعت 11:212016-08-10سياسي

شام مجرم 3000میلیاردتومانی برای حمایت از هاشمی رفسنجانی


نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس گفت: خاوری عامل اختلاس 3 هزار میلیاردی در سال 84 نمایندگان حوزه زاگرس نشین را به صرف شام دعوت و از آنان خواست در انتخابات از هاشمی رفسنجانی حمایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ستار هدایتخواه نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی در یاسوج به سئوالاتی در زمینه های مختلف پاسخ داد که در ادامه می آید.

نظرتان در زمینه سفرهای استانی رییس جمهور و هیئت دولت چیست؟ سفرهای استانی از افتخارات دولت نهم و دهم بوده و در صورتی با دقت و برنامه ریزی انجام شود آثار و نتایج فراوانی دارد.

ارتباط نزدیک مردم با مسئولان و درمیان گذاشتن مشکلات بدون واسطه، آشنایی مسئولان با مشکلات مردم در بازدید از مناطق، و برگزاری نشست هیئت دولت در آخرین ساعات سفر در استان و بررسی مشکلات از جمله مزایای سفر دولتمردان قبل بود که امیدواریم در این دولت نیز همان روال قبلی انجام شود.

سفر هیئت دولت و رییس جمهور به استان ها سبب تقویت پایگاه مردمی نظام می شود و در صورتی که به سیره دولت قبل عمل کنند روحیه ساده زیستی و لمس کردن سختی و مشکلات مردم در منش دولتمردان تاثیر خواهد داشت.

استانی همچون کهگیلویه و بویراحمد که جزو استان ها محروم محسوب می شود عدالت اقتضا می کرد جزو نخستین مقصد سفرهای استانی دولت باشد چنانچه در دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شام مجرم 3000میلیاردتومانی برای حمایت از هاشمی رفسنجانی

شام مجرم 3000میلیاردتومانی برای حمایت از هاشمی رفسنجانی