مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1395 ساعت 07:012016-08-11اقتصادي

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان خبر داد تولید 250 برنامه انیمیشن در سیمای مرکز کرمان


مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: ما امسال 250 برنامه انیمیشن تولید داشتیم و تولید 20 مستند 20 تا 30 دقیقه ای در دستور کار داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سیرجان، احمد علیرمضانی پس از بازدید از طرح های توسعه شرکت صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان چهارشنبه شب در نشستی با مدیرعامل این مجموعه از همکاری صدا و سیمای مرکز استان با مراکز معدنی و صنعتی سیرجان و دیگر شهرستان ها خبر داد.

وی گفت: هر میزان از داشته های خود آگاهی داشته باشیم، بیشتر از اقتدار و پیشینه خود مراقبت می کنیم و شاید خیلی از جاها داشته ها را نمی دانیم و باید داشته ها و توانمندی های استان کرمان را به رخ بکشیم و در این راستا صدا و سیمای مرکز استان به دنبال معرفی قابلیت ها و ظرفیت های کرمان است .

علیرمضانی ادامه داد: هر میزان از صدا و سیما حمایت شود، امکانات در اختیار شهرستان ها قرار می گیرد و ما هر ظرفیتی را که برای معرفی استان کرمان باشد، برنامه سازی و پخش می کنیم تا مردم مطلع شوند و سرمایه گذاران هم با اطلاع از ظرفیت های استان رغبت به سرمایه گذاری در استان داشته باشند و ما امسال 250 برنامه انیمیشن تولید داشتیم و تولید 20 مستند 20 تا 30 دقیقه ای در دستور کار داریم.

وی خاطرنشان کرد: رسانه ملی در راستای اقتصاد مقاومتی تکالیف و وظایفی دارد که حمایت از صنایع و طرح های تولیدی است، لذا در بازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان خبر داد تولید 250 برنامه انیمیشن در سیمای مرکز کرمان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان خبر داد تولید 250 برنامه انیمیشن در سیمای مرکز کرمان