مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1395 ساعت 17:002016-08-13اقتصادي

تجمع اعتراضی متقاضیان مسکن مهر در خرمشهر


جمعی از متقاضیان مسکن مهر خرمشهر در اعتراض به آنچه که تحویل نشدن واحدهای مسکن در منطقه 42 هکتاری این شهر عنوان کردند شنبه مقابل فرمانداری ویژه خرمشهر تجمع کردند.

- نماینده این تجمع 20 نفره در این باره به ایرنا گفت:با توجه به گذشت 9 سال از زمان آغاز طرح احداث مسکن مهر در منطقه 42 هکتاری تاکنون اقدامی برای تحویل مسکن به متقاضیان خرمشهری نشده است.

سید جاسم موسوی افزود: طبق تعهدات مسئولان مسکن و شهرسازی، نظام مهندسی و اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مدت تحویل واحدهای مسکونی 18 ماه اعلام شده بود درحالی که زمان زیادی از این تاریخ می گذرد و قیمت های تکمیل هر واحد از متری سه میلیون ریال به هفت میلیون ریال افزایش یافته است.

وی ادامه داد:مسئولان در مراجعه مکرر متقاضیان پاسخ قانع کننده ای نمی دهند و آماده نشدن زیرساخت ها را دلیل اصلی واگذار نشدن واحدها اعلام می کنند در حالی که چندین سال از آغاز ساخت این واحدها می گذرد.

موسوی افزود: بیشتر متقاضیان مبلغ 250 میلیون ریال آورده اولیه را به پیمانکار پرداخت، و برای دریافت تسهیلات مسکن نیز به بانک عامل معرفی شدند اما خبری از تحویل مسکن به آنها نیست.

وی گفت: ما متقاضیان مسکن هم اکنون در شرایط سختی در مسکن استیجاری و فرسوده زندگی می کنیم و از مسئولان به ویژه فرمانداری، شهرداری، راه و شهرسازی و دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اعتراضی متقاضیان مسکن مهر در خرمشهر

تجمع اعتراضی متقاضیان مسکن مهر در خرمشهر