مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مرداد 1395 ساعت 10:412016-08-14سياسي

رییس مرکز بهداشت شهرضا خبر داد شناسایی 665 نفر مبتلای به ویروس ایدز در استان اصفهان


در استان اصفهان تا ابتدای سال 94، تعداد 665 نفر مبتلای به ویروس ایدز شناسایی شدند و 227 نفر نیز مورد فوتی گزارش شده است.

- سید حجت الله موسوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرضا با اشاره به اقداماتی که در زمینه مبارزه با بیماری ایدز در سطح کشور انجام شده است، اظهار کرد: آموزش و اطلاع رسانی در زمینه اچ آی وی و ایدز یکی از استراتژی های برنامه کشوری پیشگیری از اچ آی وی و ایدز در کشور است.

وی با اشاره به لزوم تعیین زمانی در طول سال برای برجسته سازی موضوع ایدز و حساسیت زایی برای مسئولان و مردم، تصریح کرد: در ایران این مقطع زمانی همزمان با سایر کشورهای جهان 10 آذرماه با نام روز جهانی ایدز در تقویم رسمی کشور گنجانده شده است.

رییس مرکز بهداشت شهرضا ادامه داد: توجه به این نکته ضروری است که موضوع ایدز صرفاً یک موضوع بهداشتی نبوده و دارای ابعاد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی است، بنابراین توجه به اطلاع رسانی مناسب در این زمینه بسیار مهم است.

وی با تبیین اهداف روز جهانی ایدز، عنوان کرد: اطلاع رسانی مناسب در خصوص اچ آی وی و ایدز و اهمیت پیشگیری از آن، جلب حمایت سیاست گذاران، مسئولان و سازمان ها از برنامه های اچ آی وی و ایدز و افزایش همکاری های بین بخشی و معرفی اقدامات، دستاوردها و چالش های موجود در زمینه برنامه های اچ آی وی و ایدز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز بهداشت شهرضا خبر داد شناسایی 665 نفر مبتلای به ویروس ایدز در استان اصفهان

رییس مرکز بهداشت شهرضا خبر داد شناسایی 665 نفر مبتلای به ویروس ایدز در استان اصفهان