مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1395 ساعت 06:552016-08-15اقتصادي

تجارت دود در فضای مجازی


برندهای مختلف سیگار و مارک های گوناگون توتون و تنباکو بازار را قرق کرده، اما هیچ کس نمی داند سهم هر یک از برندها از بازار سیگار کشور چقدر است.

- خوب که بو بکشید فضای مجازی بوی دود می دهد؛ سایت های اینترنتی، شبکه های اجتماعی، کانال های تلگرامی.

نه نیاز است برای خرید سیگار، توتون و تنباکو به دکه و مغازه بروید، نه شرم کنید اگر سن و سالی ندارید و می خواهید یواشکی کامی بگیرید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجام جم، این خدمت تازه قاچاقچیان و متخلفان است که فاصله مردم با محصولات دخانی و ملزوماتش را آن قدر کم کرده اند که مغازه سیگارفروشی و فروشنده های پیپ و فندک و ده ها خرت و پرت دیگر را آورده اند بیخ گوش ما، توی گوشی های تلفن همراه و در کانال های رنگارنگ شبکه های اجتماعی که بی مرز، آدم ها را مسخ و دنباله رو می کنند.

حالا به لطف این خدمت آسیب رسان، مشتریان محصولات دخانی شده اند کسانی شبیه مشترکان دلیوری های فست فودها که در کسری از دقیقه، تلفنی یا آنلاین سفارشی می دهند و در کسری از ساعت سفارششان را درِ منزل یا محل کار تحویل می گیرند، حتی بدون تقبل هزینه ارسال اگر بیشتر از صد هزار تومان خریده کرده باشند.

به همین راحتی، بفرمایید دود.

گشتی در دنیای غیرواقعیپیدا کردن این فروشنده ها کار آسانی است؛ یک جست وجوی ساده و بعد باز شدن پنجره چند سایت خوش و آب رنگ و البته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجارت دود در فضای مجازی

تجارت دود در فضای مجازی