مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مرداد 1395 ساعت 14:502016-08-15سياسي

تصویب 56 طرح ویژه اقتصاد مقاومتی در استان تهران + مصاحبه


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از تصویب 56 طرح ویژه و اجرای 196 پروژه اقتصاد مقاومتی در این استان خبر داد.

- تصویب 56 طرح ویژه اقتصاد مقاومتی در استان تهران + مصاحبه " رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از تصویب 56 طرح ویژه و اجرای 196 پروژه اقتصاد مقاومتی در این استان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، نعمت الله ترکی درحاشیه نخستین نشست منطقه ای ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی که با حضور مسئولان شهرستان های ری، ورامین، قرچک، پیشوا و پاکدشت در ورامین برگزار شد افزود: به منظور بررسی طرح های اقتصاد مقاومتی ، 13 جلسه برای همفکری دستگاه ها برگزار شده که نتیجه این جلسات تصویب 56 طرح و اجرای 196 پروژه در قالب اصل اقتصاد مقاومتی بوده است.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل در اقتصاد مقاومتی با رویکرد دانش بنیان، توجه به مردمی کردن اقتصاد برای رشد اقتصادی 5 درصدی در کشور است گفت : دو و نیم درصد این رشد از طریق درآمدهای نفت و 5و2 درصد باقیمانده نیز از ناحیه توسعه فعالیت های بخش تولید و صنعت باید محقق شود.

ترکی گفت: در بحث اقتصاد مقاومتی استان تهران به سه بخش شرق، جنوب و جنوب شرقی و غرب استان تقسیم شده که در شهرستان ری 57 پروژه، پاکدشت 56 پروژه، پیشوا 49 پروژه، قرچک 44 پروژه و در ورامین 59 پروژه تعریف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 56 طرح ویژه اقتصاد مقاومتی در استان تهران + مصاحبه

تصویب 56 طرح ویژه اقتصاد مقاومتی در استان تهران + مصاحبه