مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1395 ساعت 01:402016-08-15بين الملل

سفر وزیران خارجه و نفت ونزوئلا به ایران


خانم "دلسی رودریگز" وزیر امور خارجه ونزوئلا که به جمهوری اسلامی ایران سفر کرده است، به همراه "دلپیانو" وزیر نفت این کشور با محمدجواد ظریف، - وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جواد ظریف در این دیدار بر رشد و گسترش هرچه بیشتر مناسبات بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای آمریکای لاتین از جمله ونزوئلا تاکید کرد.

این دیپلمات عالی رتبه کشورمان با اشاره به سفر هفته آینده خود به چند کشور آمریکای لاتین که ونزوئلا یکی از آنها است، تصریح کرد: در این سفر یک هیات بلند پایه و بزرگ اقتصادی متشکل از مقامات دولتی و نمایندگان بخش خصوصی هیات اینجانب را همراهی خواهند کرد که نسبت به سفرهای پیشین اینجانب از کیفیت و کمیت بیشتری برخوردارند و این خود نشانگر توجه عمیق ما به توسعه هرچه بیشتر روابط همه جانبه با کشورهای آمریکای لاتین است.

وزیر امور خارجه کشورمان افزود: زمینه های همکاری دو کشور بسیار گسترده است و من امیدوارم در این سفر با توجه به حضور نمایندگانی از بخش های بانکی و انرژی بتوانیم مناسبات گسترده تر بانکی و در حوزه انرژی برقرار کنیم.

محمد جواد ظریف همچنین با اشاره به موضوع انتقال ریاست جنبش عدم تعهد به ونزوئلا، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مهمترین کشورهای عضو جنبش عدم تعهد و ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر وزیران خارجه و نفت ونزوئلا به ایران

سفر وزیران خارجه و نفت ونزوئلا به ایران