مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1395 ساعت 07:302016-08-16سياسي

کمک مالی رییس جمهور به محیط بانان مجروح


دکتر نهاوندیان درحاشیه سفر استانی به کهگیلویه وبویر احمد ضمن تماس تلفنی با محیط بانان مجروح از طرف رییس جمهور کمکی مالی به آنها داشتند.

- در حاشیه سفر رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد و در عصر بیست و چهارمین روز از مرداد ماه 95 مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با رییس دفتر رییس جمهور دیداری صمیمی داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین از یاسوج، دکتر نهاوندیان درحاشیه سفر استانی به کهگیلویه وبویر احمد ضمن تماس تلفنی با محیط بانان مجروح از طرف رییس جمهور کمکی مالی به آنها داشتند.

بر اساس این گزارش در حاشیه این سفر و در عصر بیست و چهارمین روز از مرداد ماه 95 مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با رییس دفتر رییس جمهور دیداری صمیمی داشتند.

در این دیدار نیم ساعته سید اسدالله هاشمی به ارائه گزارشی از وضعیت محیط زیست استان تنوع زیستی دنا و همچنین وضعیت محیط بانان مجروع دنا پرداختند.

دکتر نهاوندیان ضمن تماس تلفنی با علی آرامش فر محیط بان مجروح دنا که در نخستین روز از هفته محیط زیست سال جاری مورد اصابت مستقیم گلوله احدی از شکارچیان قرار گرفت و از ناحیه پا بشدت مصدوم شد که به گفته پزشکان روند درمانی وی حداقل شش ماه بطول خواهد انجامید از طرف رییس جمهور کمک مالی به این دو محیط بان مجروح داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مالی رییس جمهور به محیط بانان مجروح

کمک مالی رییس جمهور به محیط بانان مجروح