مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1395 ساعت 10:462016-08-16ورزشي

رییس هیأت تکواندو کرمانشاه: من فرزند ناتنی تکواندو هستم


رییس هیأت تکواندو استان کرمانشاه گفت: من فرزند ناتنی تکواندو هستم و یک روز از این رشته جدا خواهم شد.

- پیمان رفعتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با انتقاد شدید از افرادی که مغرضانه از این رشته انتقاد می کنند، اظهار کرد: برخی بی رحمانه به من حمله می کنند.

رفعتی با اشاره به انتقاد برخی افراد در خصوص وضعیت تکواندو اظهار داشت: من نمی دانم این افراد در چه زمینه ای انتقاد می کنند چون در تمام بخش ها خوب عمل کرده ایم، در رده نونهالان طلای آسیا و جهان را داریم، در جوانان ملی پوش داشته و در رده بزرگ سالان نیز قهرمان جهان داریم.

رییس هیأت تکواندوی استان کرمانشاه بیان کرد: وقتی در تکواندو مدال و یا سهمیه گرفتیم برای آن جشن برگزار می کردیم اما اکنون که اوضاع بهتر شده است برخی فقط انتقاد می کنند.

وی با اشاره به مهاجرت احسان نقیب زاده قهرمان اسبق تکواندو جهان به خارج از کشور، اظهار کرد: نقیب زاده به خاطر مشکلات مالی و اشتغال ترجیح داد برای ادامه ورزش از ایران برود.

رفعتی افزود: وقتی یک ورزشکار به رده بزرگ سالان می آید باید او را حفظ کرد اما وضعیت آن قدر اسفناک است که ما نمی توانیم قهرمان خود را حفظ کنیم.

رییس هیأت تکواندوی استان کرمانشاه در اشاره به برخی اظهارات مبنی بر اینکه وی به خاطر اختلافات با اداره ورزش و جوانان بر روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت تکواندو کرمانشاه: من فرزند ناتنی تکواندو هستم

رییس هیأت تکواندو کرمانشاه: من فرزند ناتنی تکواندو هستم