استقبال چشمگیر از قابلیت Stories در اینستاگرامبراساس گزارشی که به تازگی توسط روزنامه وال استریت ژورنال منتشر شده، شرکت های بزرگ زیادی از جمله CNN Food Network, People, Comedy Central, Cosmopolitan و Tastemade به تولید منظم Stories روی آورده اند و برخی از آنها گفته اند که میزان تماشای این ویدیو ها در ساعات نخستین انتشار آنها بسیار بالا است. - هنگامی که شرکت فیسبوک قابلیت Stories را در اپلیکیشن اینستاگرام عرضه کرد، بسیاری از کارشناسان در اینکه این قابلیت جدید بتواند وارد رقابت جدی با اسنپ چت شود تردید داشتند، چرا که این قابلیت از مدت ها پیش توسط اسنپ چت به بازار ارائه شده بود. اما به نظر می رسد بسیاری از این کارشناسان ناچار به تجدیدنظر خواهند شد. براساس گزارشی که به تازگی توسط روزنامه وال استریت ژورنال منتشر شده، شرکت های بزرگ زیادی از جمله CNN Food Network, People, Comedy Central, Cosmopolitan و Tastemade به تولید منظم Stories روی آورده اند و برخی از آنها گفته اند که میزان تماشای این ویدیو ها در ساعات نخستین انتشار آنها بسیار بالا است. جدا از انتشار ویدیوهایی که بیشتر جنبه سرگرمی دارند، برخی از شرکت ها همچون AwesomenessTV از این قابلیت جدید به عنوان ابزاری برای انتشار پیام های بازرگانی خود استفاده کرده اند. شرکت Time نیز درست از زمان عرضه این قابلیت شروع به استفاده همه جانبه از آن کرده و اکنون نیز بخش عمده ای از پوشش خبری المپی برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |