مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1395 ساعت 14:212016-08-16سياسي

شمخانی: ایران و روسیه تبادل ظرفیت و امکانات دارند


دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در واکنش به خبر استقرار بمب افکن های روسیه در استان همدان برای بمباران داعش در سوریه گفت تهران و مسکو برای مبارزه با تروریسم تبادل ظرفیت و امکانات دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی شمخانی روز سه شنبه این موضوع را مطرح کرد و گفت: همکاری های تهران-مسکو برای مبارزه با تروریسم در سوریه راهبردی است و ما در این زمینه تبادل ظرفیت و امکانات داریم.

وی تصریح کرد: با همکاری های سازنده و گسترده میان ایران، روسیه، سوریه و جبهه مقاومت، شرایط برای تروریست‎ها بسیار دشوار شده و این روند با آغاز عملیات جدید و گسترده تا نابودی کامل آن‎ها ادامه خواهد داشت.

شمخانی همچنین با اشاره به تغییر نامِ اخیر گروه تروریستی جبهه النصره، وابسته به القاعده در سوریه، تأکید کرد: آتش‏ بس با گروه هایی که هویت مشخصی ندارند و دائم برای فرار از قرار گرفتن در فهرست تروریست ها، نام های جدید برای خود انتخاب کرده و به هیچ تعهدی پایبند نیستند، بی معنا است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران همچنین گفت: جلوگیری از اقدام معارضان در سوء ‎استفاده از شهروندان به عنوان سپر انسانی باید به عنوان رویکردی غیرقابل اجتناب در ضربه زدن به گروه های تروریستی مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمخانی: ایران و روسیه تبادل ظرفیت و امکانات دارند

شمخانی: ایران و روسیه تبادل ظرفیت و امکانات دارند