مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1395 ساعت 21:052016-08-16فرهنگي

برگزاری نشست رونمایی از فیلم «آقای نخست وزیر»


نشست رونمایی از فیلم «آقای نخست وزیر» ساخته امامقلی با حضور مسعود فراستی و مسعود شاه حسینی کارشناسان سینما در تالار سوره برگزار شد.

- نشست رونمایی از فیلم آقای نخست وزیر ساخته امامقلی با حضور مسعود فراستی و مسعود شاه حسینی کارشناسان سینما در تالار سوره برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما، مسعود شاه حسینی به عنوان منتقد در این نشست گفت: به نظر می رسد تاریخ معاصر گمشده اصلی امروز نسل جوان است و تلاش می کند تا با مستندات به آن دست یابد.

مسعود فراستی نیز گفت: فیلم از زمان اغاز نخست وزیری مصدق است و سقوط و چرایی آن را بیان می کند.

بخش اعظمی از مستند آرشیوی است که بهتر بود سازندگان امانتداری کرده و اعلام می کردند از چه آرشیوی استفاده کرده اند مصاحبه با شخصیت های امروز و صاحب نظر در انتخاب مناسب بود اما باید در تدوین دقت بیشتری می شد ریتم فیلم در برخی جاها کند بود.

در ادامه شاه حسینی به ابتدای فیلم و توصیه فیلم ساز به مخاطبان اشاره کرد و گفت: فیلم ساز در ابتدای فیلم با استفاده از صحنه هایی از فیلم آلیس در سرزمین عجایب نشان می دهد که انگلیسی ها برای دیپلمات هایی که به ایران می آمدند توصیه می کردند تا فیلم را ببینند زیرا ملت ایران و سیاست مداران آن از نوع شناخته شده سیاست و اعمال آن هیچ گاه پیروی نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست رونمایی از فیلم «آقای نخست وزیر»

برگزاری نشست رونمایی از فیلم «آقای نخست وزیر»