مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1395 ساعت 17:562016-08-17سياسي

رییس پلیس فتای اصفهان خبر داد افزایش 167 درصدی جرائم اخلاقی در حوزه سایبری


در فضای مجازی و سایبری در حوزه اخلاقی 167 درصد افزایش جرم نسبت به سال گذشته داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرضا، سید مصطفی مرتضوی عصر امروز در کارگروه فرهنگ عمومی شهرضا با بیان این که اهمیت فضای مجازی به اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: فضای مجازی به حدی فضای سنگینی است که مقام معظم رهبری لاش در این فضا را معادل جهاد فی سبیل الله دانستند.

وی با بیان این که بحران هویت یکی از چالش های اساسی این فضا است، گفت: این فضا انعطاف فوق العاده ای داد و بنابراین به هر نحوی که می خواهیم، می توانیم از آن استفاده کنیم.

رییس پلیس فتای استان اصفهان ادامه داد: آزادی بی قیدوشرط در این فضا یک فرصت و تهدید است که متاسفانه مسائل تهدیدآمیز آن بیشتر است.

* 42 درصد مجرمان اینترنتی در رنج سنی 18 تا 25 سال قرار دارند وی بیان کرد: در سال 1394، 42 درصد مجرمان اینترنتی در رنج سنی 18 تا 25 سال قرار داشتند.

مرتضوی با بیان این که اوقات فراغت جوانان ما مدیریت شده نیست، تصریح کرد: در تحقیقات سال گذشته، میزان استفاده از اینترنت در بین دختران 965 دقیقه در طول یک هفته برآوردشده بود که 660 دقیقه از آن به استفاده از شبکه مجازی اختصاص یافته بود و این در حالی است که میزان استفاده پسران از اینترنت به 1025 دقیقه می رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس فتای اصفهان خبر داد افزایش 167 درصدی جرائم اخلاقی در حوزه سایبری

رییس پلیس فتای اصفهان خبر داد افزایش 167 درصدی جرائم اخلاقی در حوزه سایبری