مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1395 ساعت 06:512016-08-18سياسي

کوچک زاده: پای کار بودن مردم شرط پیشبرد هر کاری از جمله اهداف انقلاب است


نماینده سابق مردم تهران در مجلس پای کار بودن مردم را شرط پیشبرد هر کاری دانست و گفت: موفقیت و دستیابی به اهداف بدون حضور مردم میسر نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، مهدی کوچک زاده همایش منطقه ای تبیین شاخصه های مدیر انقلابی از منظر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری که شامگاه چهارشنبه در سالن همایش های دارالقرآن زنجان برگزار شد، به شرایط وقوع انقلاب اشاره و اظهار کرد: باید متوجه بود که موفقیت نظام در دستیابی به اهداف مورد نظر بدون حضور مردم میسر نیست.

وی پای مدیر منتخب ایستادن را ضروری دانست و اضافه کرد: شرط انجام هر کاری همراهی مردم است، از این رو مردم هر کاری بخواهند انجام می شود کما اینکه در جنگ تحمیلی خواست مردم که مقاومت بود تحقق یافت.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس پای کار آمدن مردم را نیازمند شناسایی خود و دشمن اعلام و تصریح کرد: آوردن مردم پای کار نیازمند شناختن اهداف، آرمان ها، خودشناسی و دشمن شناسی است.

کوچک زاده با بازخوانی قسمت های از کتاب صحیفه امام راحل افزود: مطالعه این کتاب برای شناختن امام و انقلاب ضروری است.

وی با تشریح حوادث مختلف دوران حیات امام خمینی (ره) و حوادث بعد از آن ادامه داد: عدم گرفتن پیام امام بود که نامه نگاری نمایندگان مجلس ششم را موجب شده و تقاضای کوتاه آمدن مقام معظم رهبری را موجب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچک زاده: پای کار بودن مردم شرط پیشبرد هر کاری از جمله اهداف انقلاب است

کوچک زاده: پای کار بودن مردم شرط پیشبرد هر کاری از جمله اهداف انقلاب است