مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 مرداد 1395 ساعت 16:312016-08-18ورزشي

از امروز آغاز شد برگزاری جشنواره فرهنگی ـ ورزشی جواهر دشت چابکسر


ورزشی منطقه جواهردشت چابکسر از امروز به مدت دو روز آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رودسر، بخشدار چابکسر عصر امروز در آغاز برگزاری پانزدهمین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی جواهردشت اظهار کرد: این جشنواره به مدت دو روز 28 و 29 مرداد ماه جاری در حال برگزاری است.

حسین رمضان خواه افزود: جشنواره فرهنگی ـ ورزشی جواهردشت با حضور مسؤولان کشوری، استانی و شهرستانی و گردشگران و مسافران از نقاط مختلف کشور در حال برگزاری است.

وی جشنواره مذکور را در رشته های کشتی گیله مردی، اسب دوانی، والیبال و طناب کشی عنوان کرد و گفت: در کنار برگزاری جشنواره جواهردشت غرفه های فرهنگی مختلف توسط سپاه رودسر برگزار شده است.

بخشدار چابکسر احیای بازی ها و آیین های سنتی را از اهداف برگزاری جشنواره مذکور اعلام کرد و گفت: احیای ورزش های سنتی، بومی و محلی به ویژه ورزش جذاب و اصیل کشتی گیله مردی را در ترویج فرهنگ اصیل و ناب منطقه و جذب گردشگر موثر دانست.

وی خاطرنشان کرد: در منطقه ییلاقی جواهردشت یک هزار و 250 خانوار به صورت فصلی زندگی کرده و از طریق کشاورزی و دامداری تأمین معاش می کنند.

رمضان خواه با بیان اینکه جواهردشت در 38 کیلومتری مرکز بخش چابکسر قرار دارد، یادآور شد: این منطقه با جاذبه های کم نظیر طبیعی یکی از ظرفیت های شهرستان رودسر در جذب گردشگر محسوب شده و می توان با برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از امروز آغاز شد برگزاری جشنواره فرهنگی ـ ورزشی جواهر دشت چابکسر

از امروز آغاز شد برگزاری جشنواره فرهنگی ـ ورزشی جواهر دشت چابکسر