مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 مرداد 1395 ساعت 15:112016-08-19سياسي

به همت انجمن رفتگران طبیعت دماوند بوستان کوثر دماوند از زباله پاکسازی شد+ تصاویر


زباله های حاشیه بوستان کوثر دماوند به همت انجمن رفتگران طبیعت شهرستان دماوند جمع آوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شرق استان تهران، ظهر امروز نخستین برنامه انجمن رفتگران طبیعت شهرستان دماوند با حضور علاقه مندان و حامیان طبیعت در منطقه سنگ پل بوستان کوثر دماوند برگزار و زباله های این منطقه جمع آوری شد.

مسؤول انجمن رفتگران طبیعت شهرستان دماوند در حاشیه این برنامه در گفت وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست، انجمن مردم نهاد رفتگران طبیعت توسط کاظم نجاریون در کشور تأسیس شده است.

احمدرضا دادفر با بیان اینکه در استان تهران نیز این انجمن فعالیت خوبی را دارد، افزود: به همین جهت، امروز نخستین برنامه شهرستان دماوند با همکاری میثم سلطانی، کارشناس محیط زیست به عنوان دویست و دهمین برنامه رفتگران طبیعت استان تهران با همراهی علاقه مندان و حامیان طبیعت اجرا شد.

وی با اشاره اینکه با همت حاضران زباله های منطقه سنگ پل نسبت به پاکسازی زباله های این منطقه اقدام کردند، گفت: حفظ محیط زیست یکی از مسائلی است که امروز باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

مسؤول انجمن رفتگران طبیعت شهرستان دماوند ادامه داد: در برنامه امروز برخی از مسؤولان و شخصیت های شهرستانی از جمله رییس شورای اسلامی شهرستان دماوند حضور داشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به همت انجمن رفتگران طبیعت دماوند بوستان کوثر دماوند از زباله پاکسازی شد+ تصاویر

به همت انجمن رفتگران طبیعت دماوند بوستان کوثر دماوند از زباله پاکسازی شد+ تصاویر