مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 مرداد 1395 ساعت 14:162016-08-21سياسي

فرمانده سپاه بیجار: مسجد کانون اصلی مبارزات علیه دشمنان دین است


کانون اصلی مبارزات علیه رژیم شاهنشاهی در مساجد صورت گرفت و رزمندگان اسلام نیز در دوران هشت سال دفاع مقدس از مساجد به جبهه ها اعزام می شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بیجار، حسن عسگری ظهر امروز در اولین همایش ائمه جمعه و جماعت و جشنواره برترین های مساجد و محلات، اظهار داشت: بعد از به آتش کشیدن مسجدالاقصی توسط صهیونیست ها، به درخواست جمهوری اسلامی ایران از سوی سازمان کنفرانس اسلامی روز 21 آگوست برابر با 31 مرداد به نام روز جهانی مساجد نامگذاری شد و در ایران اسلامی از 30 مرداد تا 5 شهریور برنامه هایی به طور گسترده در تکریم مساجد انجام می شود.

وی افزود: سازمان بسیج مستضعفین و ناحیه مقاومت سپاه بیجار با همکاری ادارات ارشاد، تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه با هدف تکریم مساجد اقدام به برگزاری اولین جشنواره برترین های مساجد و محلات کرده و با تشکیل کمیسیون و جلسات متعدد در 6 محور برترین ها را اعلام کردند.

به گفته عسکری، امام جماعت برتر (با نگاه شهرستانی) هیأت امنا، خادمین، فرماندهان پایگاه های مقاومت و کانون فرهنگی برتر در مساجد از جمله 6 محور انتخاب های برتر معرفی شده در این جشنواره هستند.

فرمانده سپاه بیجار با بیان اینکه پایه و اساس حکومت اسلامی در مساجد بنا نهاده شده است، گفت: اولین اقدام پیامبر اکرم(ص) بعد از هجرت بنای مسجد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه بیجار: مسجد کانون اصلی مبارزات علیه دشمنان دین است

فرمانده سپاه بیجار: مسجد کانون اصلی مبارزات علیه دشمنان دین است