مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1395 ساعت 03:162016-08-21سياسي

در وصف مدیران شیشلیک خور اما بی خاصیت/ آقای مدیر اشتباه دارید شفاف سازی می کنید!!


باز هم یکی از مدیران دولت تدبیر و امید با کلامی حماسه آفرید و بر زخم مردم نگون بخت چشم انتظار گشایش های برجام نمک پاشاند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، نسل مدیرانی که در ابتدای انقلاب اسلامی و در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در معنای واقعی خدمتگذار بودند، به نظر می رسد در حال انقراض اند.

کسانی که خاکی بودن و خدمت بی شائبه آنها، به خاطرها تبدیل شده و تبلور چنین مدیرانی در حال حاضر، به یک بمب خبری و سوژه چند روزه رسانه ها تبدیل می شود.

شاید با دور شدن از سال 1357، کمرنگ شدن ارزش ها و شعارهای انقلابی، ورود به عرصه عمل گرایی و مدیران تکنوکرات به جای مدیران خدمت گذار در دولت سازندگی و عدم طلب پاسخگویی مسئولان از سوی مردم، مشاهده مدیران نجومی بگیر و شیشلیک خور دور از تعجب نباشد.

البته به دور از هرگونه تعصبی باید قدردان مدیرانی بود که در طول این سال ها گمنام و بدون حاشیه، در مسیر آبادانی ایران، قدم برداشته اند و همچنان بر می دارند! اما در این میان برخی از مسئولان و مدیرانی پیدا می شوند که با شعارهای کر کننده خدمت به مردم ایران پا به میدان می گذارند ولی دریغ از یک گام مثبت در جهت حل مشکلات کشور.

به نظر می رسد شعار و وعده دادن به امری مرسوم برای این دست از مدیران تبدیل شده تا پس از این دغلبازی، پشتوانه مالی خود و هفت نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در وصف مدیران شیشلیک خور اما بی خاصیت/ آقای مدیر اشتباه دارید شفاف سازی می کنید!!

در وصف مدیران شیشلیک خور اما بی خاصیت/ آقای مدیر اشتباه دارید شفاف سازی می کنید!!