مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 شهریور 1395 ساعت 06:202016-08-22سياسي

هیات 120 نفره سیاسی و اقتصادی ایران وارد کوبا شد


ظریف هنگام ورود در مصاحبه ای کوتاه با خبرنگاران، روابط ایران و کوبا را در زمینه های سیاسی، اقتصادی، علمی و فناوری بسیار خوب توصیف کرد و گفت در جریان این سفر در باره همکاری و هماهنگی در زمینه اجلاس سران جنبش عدم تعهد در ونزوئلا، - همکاری های دوجانبه و بین المللی و نیز راههای گسترش روابط اقتصادی گفت وگو خواهد کرد.

هیات 120 نفره سیاسی و اقتصادی ایران به ریاست وزیر امور خارجه عصر امروز به وقت محلی - یکشنبه شب به وقت تهران - در اولین مرحله از سفر دوره ای خود به آمریکای لاتین وارد هاوانا پایتخت کوبا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، هواپیمای اختصاصی حامل هیات ایران که بامداد امروز تهران را ترک کرده بود، پس از 16 ساعت پرواز بی وقفه، حوالی ساعت 15 به وقت محلی در فرودگاه بین المللی هاوانا به زمین نشست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مورنو معاون وزیر امور خارجه و چند تن از مقامات وزارت خارجه کوبا در فرودگاه بین المللی خونه مارتین از محمدجواد ظریف وزیرامورخارجه کشورمان استقبال کردند.

ظریف هنگام ورود در مصاحبه ای کوتاه با خبرنگاران، روابط ایران و کوبا را در زمینه های سیاسی، اقتصادی، علمی و فناوری بسیار خوب توصیف کرد و گفت در جریان این سفر در باره همکاری و هماهنگی در زمینه اجلاس سران جنبش عدم تعهد در ونزوئلا، همکاری های دوجانبه و بین المللی و نیز راههای گسترش روابط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات 120 نفره سیاسی و اقتصادی ایران وارد کوبا شد

هیات 120 نفره سیاسی و اقتصادی ایران وارد کوبا شد